FAQs
Bestellen
Wat kan ik verwachten als ik een bestelling plaats?
Wat kan ik verwachten als ik een bestelling plaats?
Na je bestelling ontvang je direct een bevestiging per e-mail. Daarna laten wij je weten in welk tijdsvenster van 2 uur we komen leveren:
- Volgende dag levering: je hoort voor 09:00 uur ’s ochtends in welk tijdsvak we langskomen.
- Levering over enkele dagen of weken: je ontvangt uiterlijk om 21:00 uur de avond vóór levering je tijdsvak.
Kan ik mijn bestelling later laten bezorgen?
Kan ik mijn bestelling later laten bezorgen?
Wil je je bestelling pas later ontvangen? Geen probleem! Je kunt dit aangeven in de bezorgkalender of vermelden in de notities bij je bestelling. Levering is zelfs mogelijk over een paar maanden.
Hoe kan ik mijn bestelling wijzigen?
Hoe kan ik mijn bestelling wijzigen?
Heb je je bedacht over de kleur of de samenstelling, of zie je toch van je bestelling af? Dan vragen wij om contact met ons op te nemen. Wij helpen je graag verder.
Is alles op voorraad?
Is alles op voorraad?
Bij ieder product staat aangegeven of het op voorraad is. Zo zie je direct of het morgen al bezorgd kan worden of dat er een langere levertijd geldt.
Bezorging
Wat zijn de bezorgkosten?
Wat zijn de bezorgkosten?
Bij Loungesetland betaal je geen bezorgkosten. Al onze tuinmeubelen worden gratis bij je thuis geleverd door onze eigen bezorgers. Zo weet je zeker dat jouw bestelling veilig aankomt en met zorg wordt geplaatst.
In welke landen leveren jullie?
In welke landen leveren jullie?
Wij leveren standaard gratis in Nederland, België en Duitsland. Voor andere landen binnen Europa – zoals Oostenrijk, Italië of Spanje – kun je contact met ons opnemen. We maken dan een persoonlijk voorstel, omdat hiervoor aparte verzendtarieven gelden.
Moet ik aanwezig zijn bij de levering?
Moet ik aanwezig zijn bij de levering?
Ja, we vragen je om aanwezig te zijn bij de levering zodat onze bezorgers de tuinmeubelen veilig en op de juiste plek kunnen plaatsen. Mocht dit echt niet lukken, neem dan contact met ons op – dan zoeken we samen naar een oplossing.
Kan ik mijn bezorgafspraak wijzigen?
Kan ik mijn bezorgafspraak wijzigen?
Uiteraard, neem dan zo snel mogelijk contact met ons op via de telefoon, mail of Whatsapp.
Worden mijn tuinmeubelen gemonteerd geleverd?
Worden mijn tuinmeubelen gemonteerd geleverd?
Apple Bee-meubelen monteren en pakken we altijd uit. Voor andere merken bieden we onze Gemaksservice – montage & geen afval aan. Zonder deze service plaatsen onze bezorgers de meubels in de tuin op de gewenste plek, maar blijven ze in de doos.
Retourneren & Garantie
Kan ik mijn bestelling retourneren?
Kan ik mijn bestelling retourneren?
Ja, bij Loungesetland kun je je bestelling binnen 14 dagen na levering gratis retourneren. Reageer hiervoor eenvoudig op de bestelbevestiging per mail en geef aan dat je wilt retourneren. Wij nemen dan contact met je op en laten je weten wanneer we het product komen ophalen.
Wanneer ontvang ik mijn terugbetaling?
Wanneer ontvang ik mijn terugbetaling?
Na ontvangst van het geretourneerde product storten wij het aankoopbedrag binnen 5 werkdagen terug op je rekening.
Offerte & Maatwerk
Bieden jullie speciale prijzen bij grotere bestellingen of projecten?
Bieden jullie speciale prijzen bij grotere bestellingen of projecten?
Ja, bij de aanschaf van meerdere tuinmeubelen of een grote bestelling kunnen we vaak een speciale prijs of offerte aanbieden. Neem gerust contact met ons op voor de mogelijkheden.
Leveren jullie ook aan bedrijven of horeca?
Leveren jullie ook aan bedrijven of horeca?
Ja, wij leveren ook tuinmeubelen aan bedrijven, horeca en projecten. Neem contact met ons op voor een offerte op maat.
Kussens & Stoffering
Zijn de hoezen van de kussens afneembaar en wasbaar?
Zijn de hoezen van de kussens afneembaar en wasbaar?
Ja, alle kussens die wij verkopen hebben afneembare hoezen. Deze kun je gewoon wassen op maximaal 30 graden.
Worden alle loungesets geleverd inclusief kussens?
Worden alle loungesets geleverd inclusief kussens?
Ja, al onze loungesets worden standaard geleverd inclusief kussens, tenzij anders vermeld bij het product.
Verkleuren de kussens in de zon?
Verkleuren de kussens in de zon?
Onze kussens zijn gemaakt van kwaliteitstextiel, maar langdurige blootstelling aan fel zonlicht kan na verloop van tijd lichte verkleuring veroorzaken.
Zo voorkom je dat:
- Bewaar kussens in de schaduw of binnen als ze niet gebruikt worden.
- Leg ze niet direct in de zon te drogen of te laten liggen.
- Gebruik een opbergbox of ademende hoes voor lange opslag.
Reparatieservice
Schade melden
Schade melden
Reageer op je bestelbevestiging per mail en stuur foto’s mee van de schade én het product. We nemen daarna contact met je op om dit samen netjes op te lossen.
Onderdelen bestellen
Onderdelen bestellen
Afhankelijk van het product en het specifieke onderdeel kunnen wij deze voor je bestellen of nasturen. Ook als het product niet bij Loungesetland is gekocht, is het in sommige gevallen mogelijk dat wij onderdelen leveren.
Betalen
Wat zijn de betaalopties?
Wat zijn de betaalopties?
Bij ons kun je veilig en eenvoudig betalen met:
- iDEAL
- PayPal
- Klarna Achteraf Betalen
- Riverty
- In3 (in 3 termijnen betalen, 0% rente)
- SprayPay
- Creditcard (AMEX, Visa, Mastercard)
- Contant
- VVV Cadeaubonnen
Hebben jullie een laagsteprijsgarantie?
Hebben jullie een laagsteprijsgarantie?
Ja, bij Loungesetland ben je altijd verzekerd van de beste prijs. Zie je elders hetzelfde product goedkoper? Neem contact met ons op via telefoon, mail of WhatsApp, dan matchen wij direct dat voorstel.